- Gotham War PBF - Walka dopiero się rozpoczęła ! http://www.gwpbf.pun.pl/index.php - Arkham City http://www.gwpbf.pun.pl/viewforum.php?id=68 - Muzeum http://www.gwpbf.pun.pl/viewtopic.php?id=55 |
King of the GWPBF - 2011-12-29 18:31:48 |
*Swoimi czasy, to miejsce było odwiedzane przez wielu ludzi, cieszyło się ogromną popularnością. Dziś tutaj, tylko widać bród i szarość, a gdzieś w oddali słychać jakieś krzyki, zapewne jacyś bandyci zrobili sobie tutaj kryjówkę. W końcu Gotham, to już nie to samo* |
~Poison Ivy~ - 2012-01-01 22:01:14 |
W tym przykrym miejscu zamieszkali pewni panowie zwą się " Ostre Czachy" .Ten dziwny gang trzyma tu ciekawe przedmioty , ktore udało im się ukraść przechodniom , nie są oni dość wygórowanym przeciwnikiem ,ale ich liczba może zwalić początkującego z nóg . |
~Poison Ivy~ - 2012-01-01 22:11:17 |
Jesteś w kanałach , powoli szukasz jakiegoś wyjścia . Ostatecznie udaje ci się , bowiem jedyne przejście to kratka kanalizacyjna w jednej z toalet w muzeum . Dalej musisz udać się do holu czyli głównej siedziby gangu , aby to zrobić musisz wyjść z toalety, ominąć jednego bandziora w korytarzu i udać się na schody . |
~Poison Ivy~ - 2012-01-01 22:20:52 |
Twoje pierwsze potknięcia! |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 13:38:03 |
Oczywiście twój plan wypalił , lecz możliwe że oprychy długo nie będą nieprzytomne . PODAJ KOD |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 13:59:01 |
Piku Piku Piku każda liczba jest poprawna , dlatego też wrota otwierają się bez większego problemu , najprawdopodobniej kody był na tyle skomplikowany ponieważ bandyci nie są bardzo inteligentnymi postaciami .Najważniejsze jednak ,że udało ci się je otworzyc . |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 14:29:17 |
Powoli dochodzisz do drzwi , otwierasz je i widzisz tuż przed tobą znajduje się Sejf ... |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 14:40:50 |
BAM!!!! |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 14:49:10 |
Nie dajesz rady powalić bestii |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 15:04:16 |
Nie to miałam na myśli ,ale w stylu bajkopisarzy zatem udaje ci się zabić bestię |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 16:26:11 |
2x-1/x-1=0 /*x-1 |
~Poison Ivy~ - 2012-01-02 16:47:09 |
Uciekasz !Koniec Misji ! Podliczenie! Energia : - 20% Wynik taki a nie inny bowiem scenariusz uległ zmianie i nie został on zakończony idealnym trafieniem . |
Cycata - 2012-01-06 18:03:30 |
Wiesz już jak mniej więcej są rozsadzone jednostki włamywaczy, jednak do końca nie wiesz o jakie piętra chodzi. Nie znasz się zbytnio na rozbudowie Muzeum, dlatego by spojrzeć jak wygląda sytuacja musisz zyskać jakiś informacji, jednak działać musisz szybko. Masz trzy wyjścia : |
Cycata - 2012-01-06 19:11:05 |
Kobieta kot słyszy niedaleko siebie jak ktoś podskakuje, zmierzając do muzeum. Szybko więc wyskakuje by zobaczyć kto i powstrzymać tego kogoś, wpadając na niego niczym pocisk, tak by ten upadł. Staje nad nim widząc znane amerykańskie kolory. |
Cycata - 2012-01-07 12:29:56 |
- Przy drzwiach nie ma kamer, jednak w środku są, jednak tak czy inaczej pokój ochrony jest niedaleko wejścia- grzebie w kieszeni. -Masz tu kopię planu, a ja teraz nie wiem co będę robiła, ale najwidoczniej czuję że mój diament będzie w dobrych rękach. Ciiaooo. |
Cycata - 2012-01-08 13:09:05 |
Bandyci powaleni, a Ty przeszukujesz ich kieszenie. Jedyne co znajdujesz to wizytówki night klubów, i ciekawą wizytówkę do klubu ze striptizem z informacją że tu zatańczy dla Ciebie "Muminka" (pewnie znasz imię jedynej Muminki, ale jakby ona się domyśliła to by się zgorszyła, ale ona pewnie nie wie od czego ma ksywę :D). U drugiego pana też znajdujesz tą samą wizytówkę i też jego telefon komórkowy, możesz z nim zrobić co chcesz. Wchodzisz do środka i słyszysz rozmowę trzech bandytów, którzy niezbyt uważnie przyglądają się co dzieje się na kamerach w budynku. Siedzą w takiej typowej komórce dla ochroniarzy. Na pierwszy rzut oka widać na szybkie krew, co znaczy ze ktoś został ranny, albo i już kopnął w kalendarz. Jeden bandyta siedzi na krześle tyłem od wejścia, drugi bokiem a trzeci przodem, co jakiś czas spogląda na monitoring, jednak równie żwawo bierze udział w rozmowie co jego "partnerzy". |