Początkowo każdy z bohaterów ma
100%HP 100%MANA
Jeżeli wojownik nie używa żadnej rzeczy magicznej np Wolverin , Hitman to nie wpisuję się im many . Od poczęcia wojownicy piszą 5 zdaniowy początek , sędzia mixuje go(łączy oba początki w jeden , skrócony lub cały) i przekazuję jednemu z uczestników inicjatywę . Dalej wykonuję on kilka postów , aż do momentu KONTRY , czyli możliwości uniknięcia lub przeciwstawienia się atakowi , po którym to my otrzymamy inicjatywę . Za każde ciosy nawet rzuty rurką odejmowane są procenty hp . Każdy sędzia odejmuje jej jak sobie uważa Za używanie swoich mocy odbierana jest mana , jeżeli używamy słabych umiejętności to jest nam mało zabierane , jeżeli wykorzystujemy potężne ciosy to zabierane jest nam o wiele więcej , niektóre Super Hiper Comba mogą być warte 100% Many . Życie i mana się nie regenerują , chyba że mamy w grupie osobe leczącą , lub posiadamy apteczkę . Wygrywa ten , który przetrwa .Tzn rywal pierwszy dojdzie do 0%HP
|